marți, 31 august 2010

Fantezie cu rahat

Cine n-are o fantezie erotica?
Sau cine n-a avut vreodata?
Dar cine a avut vreodata o fantezie cu rahat?
Rahat pur, romanesc.
Nu de-ala turcesc.
Beac.

Imi place ca scriu si apare textul in urma cursorului ca intr-o poezie bleaga de Blaga.
Baaa, stai ca ala nu scria versuri albe.
Nichita Stanescu, na. Ala cu "nu-mi strivi sarutul cu bocancul tau 46 daca te pup in talpa".
Bun poet, mi-a facilitat iesirea din liceu cu randurile astea.

Si pentru cine nu vrea sau nu poate, o sa-mi imaginez eu in cele ce urmeaza cum poate arata o fantezie cu rahat pur romanesc.
Daca e romanesc, e musai sa aiba malai. Malai galben, negrisat, malai tare si macinat intr-o camaruta obscura a unui morar pe jumate chior cu piatra de moara tocita. Ala face mamaliga strong. Recomandat a se manca juma de kil, dar numai cu lingura de lemn.
Ce legatura are malaiul cu rahatul si cu fantezia si cu postarea asta?
Te face sa citesti, bai nene. Si cand citesti, stai asa oleaca pe ganduri.
Si cand stai pe ganduri, in general nu gandesti, ca-i vid in capul tau.
Deci te-am facut cumva sa intri in legatura cu vidul din capul tau.
O minte bolnava catre alta minte bolnava.
Cel mai uro-scato-pipi-caca post ever vreodata!
Continuare va fi fantezie cu rahat turcesc. Tot ca ala romanesc e, dar pute mai tare si are mot.
Si turban peste mot.

Game Ovar.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu